Lovet slut.

Nu är måndagen, den dagen på lovet slut. Det känns lite trist att faktiskt gå till skolan imorgon men att träffa alla vänner känns bra!

Först måste jag berätta om igår.
På morgonen så var min kompis från kvällen här ett tag. Hon åkte tillbaka till staden vid 11. Då pluggade jag lite innan J kom hit. Vi satt i solen och spelade kort, sedan studsade vi med kusinkillen min. Han tyckte jättemycket om J vilket är ovanligt då han brukar vara blyg mot nya människor. Men J ville han inte släppa taget om. Vi hade i alla fall jätteroligt! När J gick hem kom El hit. Det var jättekul att träffa henne! Vi är lite dåliga på att ses.. Vi såg film och pratade. Tyvärr blev hon sjuk och åkte hem tidigit i morse. Stackaren!

Idag hann jag med allt på min lista. Har inte målat naglarna ännu, men ska göra det också. Sedan fotade jag mina älskade rosor och gula blommor litegrann. De är så fina! Rosorna är torkade men de gula blommorna lever fortfarande! En vecka.. De är så fina på min byrå!

J, du vet att jag alltid finns här för dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0