Heldagar.

Vilken helhelg. Igår kväll var jag hemma hos J med A hela kvällen. Vi började laga mat i vårvärmen och tänkte vara duktiga och grilla. Men efter säkert en sex försök hade vi inte fått i gång grillen. Solen hade gått och lagt sig för länge sedan och det började mörkna. Klockan närmade sig åtta då vi bestämde oss för att istället steka köttet. Tillslut åt vi en god middag! Efter det grillade vi marshmallows och såg på film. Vi somnade sedan.

Idag kom mina gäster vid tretiden. Det var roligt och vi fikade och jag öppnade paket. Fick pengar, en sjal och en klänning från farmor, farfar, farbror och morbror och deras fruar. Jättefina saker! Det roliga var att min femåriga kusin hade valt klänningen! Perfekt till sommaren och med papegojor på! Han var så stolt. Sedan spelade vi Monopol, den äldste killen på elva, en tjej på sju och så femåriga L. Mysigt och roligt. Tjejerna, nio, sju och ett diggar mig.

Nu ska jag avnjuta en massage av min syster och prata lite med mormor och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0