Walking wonderful.

Nu har det varit en underbar morgon, och det verkar som att dagen fortsätter i samma riktning på underbarmätaren. Jag har sovit ut, känner mig pigg och inte alls så förkyld. Lite är fortfarande kvar, men det mesta är borta! I alla fall så ska dagen spenderas hos Eb med A och J. Vet inte alls vad vi ska göra, men antar att det blir något ute och roligt i alla fall. Jag hade tänkt promenera dit eftersom det är varmt och skönt och tåget känns bara fel att ta! I och för sig vore det bra om jag inte ansträngde mig så det får bli en lugn och skön promenad. Så kanske jag kan stanna förbi hos kusinerna för att se vad de har för sig denna dag.

Ikväll blir det troligen Scream maraton hos J. Det blir roligt även om sådana filmer inte är min starka sida! Imorgon kommer släkten hit. Är faktiskt kul att träffa dom. Men tråkigt är att mormor och morfar troligen inte kan komma pågrund av att de inte kan bli sjuka. Vi får se imorgon. Alla andra kommer i alla fall, eller i alla fall småkusinerna och farmor och farfar.

Nej, dags att blåsa håret lite och kanske ta lite mascara och sedan ge sig av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0