Dumma allt.

Det har varit en hel del konstiga timmar senaste tiden. Igår kväll då vi hade gäster skulle min syster steka en macka och då gick brandlarmet och så fort vi startade det igen så gick det. Liksom hela husets stora brandlarm, kopplat till brandkåren, ja ni fattar. I morse gick det igen. Den säger att det brinner, men det gör det inte!

Och en sak till, tänker inte ta upp det, men det är en sak jag hatar med mitt liv faktiskt. Att bli utsatt för saker, och inte minst att det är ungdomar i min ålder som gör det. Egentligen är det inte allvarligt, men ändå.

Över till roligare saker, i kväll ska jag på Coldplay's konsert på Sthlms Stadion! Ska bli så himla kul! Längtar verkligen super mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0