D'you think I'm crazy?

I think I'm crazy...
Gå upp klockan sju en söndag på sommarlovet efter att ha somnat vid halv tolv och vaknade vid två. Det känns inte riktigt bra, ärligt talat. Men, jag jobbar ju. Så det kanske blir lite mer okej då.

Igår kväll satt jag uppe vid datorn och fixade bloggen. Lite mer komma skall. Jag är faktiskt nöjd! Hur som helst så jobbar jag nio till tre idag men om det blir så att jag måste stanna kvar längre gör jag det gärna då det är min allra sista dag idag. Okej, jag har en middag på onsdag också. Men förutom den.

Om åtta dagar börjar vi skolan så det är lika bra att börja ta det lugnt nu, vila upp sig. Och jag vet att jag kommer se tillbaks på den här sommaren som en alldeles speciell. Kanske inte i social-rolig väg men ändå. Det känns som om den här sommaren är början på nåt nytt och gud så jag har gillat det! Det har helt enkelt varit en minnesvärd sommar och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0