Fysikläxa. Suck.

Idag har jag skola, som nästan alla andra unga här i Sverige. Det allra första vi har är idrott, ska bli ganska kul, men hoppas inte att det blir alltför hoppande och studsande på asfalt då mina ben inte riktigt är i den formen att de kommer klara av det, vad jag vet och tror. Men hoppas, det gör jag inte!

Igår var jag och fikade med en kompis efter skolan, vi hade jättemysigt och trevligt och det var kul att prata litegranna sådär. Fast vi var bara i skolan några timmar för Dyslexitest (Kommer du dyslexiförklara hela skolan nu eller?) Skojade, men tänk om det visar sig att ingen gjorde bra ifrån sig! Hur som haver så hade vi även fysik.

Gah, jag har äntligen fattatvåran fysikläxa! Mer underbart blir det inte, när det kommer till fysik. Haha. Idag ska jag åka tåg till skolan med en klasskompis samt en kompis som kanske ska börja i min skola och det HOPPAS jag att hon gör och att hon trivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0