Hes. Kråka.

Jag låter som inte-vet-jag-vad. Typ hes. Kanske. Kråkinfluensen, right.
Måste vara något som går på skolan eftersom alla som jag känner är lite krassliga. Kul, liksom.

Idag så kom jag till skolan med en massa kompisar. Vi kom väldigt tidigt innan vi började första lektionen, matte (!). Jättekul, verkligen. Det visade sig att vi skulle göra ett litet prov för att läraren ska se vad vi kan, men det gick bra. Chansade på nåt, hjärnsläpp liksom. Men men. Det blir bra! Sedan hade vi intro till ett projektarbete vi ska göra och så lunch, svenska och så slut!

Börjar 8.10 imorn. Suck. Blir att åka 7.13. Yummi.

LYCKA TILL ALLA NI SOM SKA BÖRJA SKOLAN IMORGON! I'm thinking about you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0