Jag vet att det är söndag men önskar det vore lördag.

Jaha. Då var det söndag också. Helgen har varit intensiv som vanlig, men kul. I fredags var jag på bio med R och sedan jobbade jag igår på dagen och på kvällen var jag hemma hos J. Vi gjorde värsta fina middagen som vi sedan bjöd på och så såg vi film, pratade och bakade cupcakes sent på kvällen.
Det är typ vår grej att göra det hos J. Alltid baka sent. Förut så bakade vi scones klockan sex på morgonen. Jag tror jag skrev om den natten här faktiskt. Sjukt kul. Tofflor till Statoil, haha.

Idag så har jag pluggat och känner mig nu redo för ännu en vecka i skolan. Tror det blir bra och imorn börjar även Eb på samma skola som mig! Ska bli jättekul!

Har inte så mycket att tillägga, typ.. Jag vill fota! Blommor kom till mig! Ska nog be mamma köpa några fina, gud så smart jag är. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0