Kvarglömda kalendrar och 948 mail.

Det var ett tag sen nu, men i alla fall. Efter 948 mail i inkorgen har jag nu stängt ner min gamla msnadress. Liksom bara för att få en ny start, typ. Jag tröttnade på att ha en massa mail hela tiden, tröttnade på alla kontakter som jag inte känner, och vips, klickade lite och så var det bara nytt!

Idag åkte jag till centrum med en kompis efter skolan. Meningen var att jag skulle lämna in mitt busskort från skolan och få pengar tillbaka, typ. Men vad händer? Jo, jag är duktig, lägger brevet som jag ska ha med i kalendern som jag har i väskan, på så sätt skulle den säkert komma med. Men. Vart är den? Kvar i skåpet. Skåpet. Som slutar på 81. I skolan. Härligt. Vi åkte i alla fall till centrum för att köpa lite glass, sedan handlade jag också ett vackert pennskrin (!) och så träffade vi lite människor där. Kul var det i alla fall!
Imorgon blir det den stora staden tillsammans med Grupp 4 i projektarbetet vi håller på med. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0