Shopping.

Var i Centrum idag tillsammans med en kompis och shoppade och till skillnad från Nacka Forum så hittade jag en hel del. Det var roligt! Det är alltid så, oftast hittar man ingenting när man verkligen behöver det men när man inte måste så hittar man en hel del. Det är lite lustigt sådär..
Nu för tiden är jag grymt trött hela tiden, jag känner det, och lider av det ibland. Vet inte vad det beror på men så är det. Imorgon ska jag sova ut och träna innan jag jobbar middag (jippi) på kvällen!

Jag har börjat oroa mig för gymnasiet igen. Jag vill inte vara ensam på dit vägen och inte gå ensam hem heller. Det känns lite obehagligt men det ska nog gå bra, ska vi se. Det ska bli roligt i alla fall! Nu ikväll ska jag sova tidigt och kanske slappa framför One Tree Hill innan sovdags, det känns mysigt och verkligen något sådant som jag behöver nu framöver. I alla fall så känns det bra med jobbet nu och jag är glad över middagspasset imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0