This is school.

Ännu en dag i skolan har passerat. Idag har vi mest lekt för att lära känna varandra. Vi staplade folk på yoga mattor. Jag satt på en killes axlar jag inte minns namnet på. Haha. Sedan skulle vi förflytta oss med mattorna, leka "ta en hand i mitten och trassla ut knuten", namnen i bokstavsordning utan att prata och lite till. Sedan låg vi på gräset och formade ordet Elit 09. Kanske blir vi det, Elit 09.

Haha, grymt kul var det i alla fall, då och då. VI skrattade. Sedan träffade jag en massa nya människor som jag inte pratat med tidigare, både från klassen och från en annan klass. Kul! Träffade även min gulliga jobbarkompis i skolan idag. Imorgon är det träffa lärarna, ska bli spännande. Möts upp med några innan skolan, sen ska vi nog hitta till klassrummet tillsammans! Min nya skola är typ, stor. I alla fall jämfört med mina tidigare och jag har säkert inte ens gått runt i hälften av korridorerna. Men men, om ett tag lär jag hitta in och ut. Frågan är hur lång tid det kommer att ta.. Det återstår att se.

Har inga bilder att bjuda på, dock. Men det kommer, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0