Tidiga morgnar?

Det är typ mig liksom. Så typiskt, onödigt och jobbigt.
Jag pratar om att gå upp för tidigt på morgnarna. Jag gör det varje dag, vare sig det är helg eller vardag. Det vill säga, även om jag har en tid att passa, eller inte. Idag satte jag klockan på halv sex. Halv sex liksom? Det tar fyrtio minuter för mig att fixa iordning mig, typ. Kanske längre ibland. Men istället för att stressa så tar jag det lugnt, startar datorn, har musik på ibland, ja, bara har en skön morgon.
Så det jag ville komma till är att det är så skönt att ha tid att hinna vakna upp på, och inte bara stressa igenom morgonen. För då kommer man död till skolan. Och det vore ju inte så kul!

Nepps, nu ska jag springa ner till tåget. Jag har tid, don't worry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0