A lonely berry searching for someone else.


Den sista dagen på sommarlovet är här. Jag har inte gjort något speciellt för att fira den, utan bara tagit det lugnt, städat och pysslat lite här. Jag har bland annat fått upp några ramar på mina väggar med lite fina bilder på blommor samt mig och mina vänner. Minnen helt enkelt.

Idag hände det något litet jag inte trodde skulle hända, blev inte mer utav det, men jag vet inte varken in eller ut! Vad ska jag ta mig till? Ge mig det skrivet i sten, bara.

Nej, nu vill jag fota lite, men har inga roliga blommor att fota. Alla är redan tagna hundra gånger om, mindre roligt. Jaja, jag får hitta på något annat. Typ, vad vet jag inte.

En av de första bilderna jag tog med den nya systemkameran, ett litet ensamt smultron. Vet ej om den är visad tidigare i bloggen. Beskuren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0