Några dagar på en pinne.

Efter min uttröttande jobbdag i söndags så mötte jag Eb och vi cyklade tillsammans ner till stora stranden för att bada. Det var jättevarmt i vattnet och vi badade ett bra tag och fotade litegranna. Det var jättemysigt och sitta på en klippa i solnedgången med en kompis och bara prata. När vi hade badat klart cyklade vi snabbt förbi en brygga där min lillasyster var och fick en kaka, sedan bar det hem till Eb där jag sov över. Trots min stora brist på sömn så somnade vi vid halv två efter att ha spelat The Sims och så. Jättemysig kväll!

Vid lunchtid dagen därpå kom H och J till Eb. Vi lagade lite mat och pratade! I alla fall, när vi precis ska åka iväg och bada efter lunch så ringer min telefon. Och jag hade sagt till Eb att jag slår vad om att jobbet ringer och frågar om jag kan jobba idag. Och så tänkte jag ut att jag skulle säga nej. Men så ringer det. Och det är från jobbet. Hon frågar om jag kan komma in på stört, men det svarar jag att jag inte kan utan att det i så fall får bli efter en timme. Men så säger hon att hon återkommer efter att ha letat mer. Tjugo sekunder senare ringer det igen och hon säger att jag får komma in till fem för att de verkligen behöver någon som "kan". Det var lite kul att dom valde just mig, yngst, och allt till det. Vi badade lite snabbt och de andra följde mig till jobbet. På kvällen åt även H hos oss. Och jag blev ansvarig för kvällen och som chef över de andra, äldre. Haha.

Igår var vi på bio och såg Sommaren med Göran, den var rolig, men inte jättebra! Idag skulle jag träffat en gammal barndomsvän men hon var sjuk så det får bli en annan dag, lite synd, för jag hade verkligen sett fram emot att träffa henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0