JULLOV!

Någon smäller fyrverkerier utanför mitt hus. Kanske firar de att vi äntligen har jullov? Men, who knows!
Jag har varit de sista timmarna i skolan för 2009 och gud så underbart det ska bli med ledighet. Jag har bestämt mig för att bara ta det lugnt. Göra roliga saker och bara njuta. Det behöver vi nog alla efter att en termin till är avklarad. Vi dansade juldans idag, både linedanser och pardanser. Det var enormt trångt för halva skolan dansade tillsammans. Det var ändå ganska kul!
Jag har spenderat eftermiddagen med K och H och gjort ett otroligt vackert pepparkakshus och enormt god kola och knäck. Det slutade med att huset blev halv dekorerat och lek med kristyren till huset. Vi hade i alla fall en enormt mysig dag. Till kvällen kom två till, J och H och vi tittade på julfilm och smaskade på godiset.
Det är helt vitt ute nu och jag hoppas att det ligger kvar länge till. Över julen i alla fall.

Har några roliga dagar framför mig. Och jag ser verkligen fram emot dem. Ska bli så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0