Pluggdag ut i tårna.

Jag tror aldrig att jag har pluggat så mycket matte som jag gjort idag. Satte mig vid halv tolv och slutade inte förrän en timme sen. Då hade jag lyssnat på varje låt på samma julskiva fyra gånger, dock ätit lunch och pratat i telefon en liten stund. Annars har jag endast pluggat matte. Känns som att jag är förberedd inför nationella provet på onsdag.
Klämde även in lite samhällskunskap och svenska och nu ska jag städa. Blev inte träning idag. Tar det imorgon istället.

Dagen har varit jobbig, kanske inte så konstigt med tanke på allt plugg. Men jag lever och det är väl ändå huvudsaken? Eller i många fall är det det. Ibland inte kanske. Just nu hoppas jag dock på att det är så. Ska bege mig ner för städning också. Kan inte bli mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0