WOOOW!

Ibland ler livet. Ibland är allt så underbart det bara kan bli. Jag tror på ordspråket "Efter regn kommer solsken". Har haft några superbra dagar den senaste tiden. Tack vare mina vänner, framförallt. Men jag har också lyckats att inte stressa upp.

Så glöm allt som har med ledsna miner att göra. Idag ler livet för mig! Jag väntar på min älskade vän som jag inte träffat på en evighet. Ska bli så roligt att träffa henne igen och det förgyller min dag till max. Helgen bjuder annars på shopping med henne imorgon också. På söndag blir det plugg som gäller och kanske lite träning med en kompis. Hoppas på det i alla fall!

Åh! Jag och K delade en lussebulle i morse. Så mysig julstämning och jag är över speedad och jätteglad. Gud vad underbart allt kan vara ibland. Okej. Lite att ta i kanske. Men faktiskt.

Gud vilka ups and downs jag har i mitt liv för tillfället. Men så är det punkt punkt punkt. Toppen i tårtbotten!

Och jag har sjungt Mamma Haj de senaste timmarna idag och gud vilka minnen man får.

Okej, nu spårar detta något. Tror jag ska lägga ner nu innan det slutar upp dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0