Hurry hurry...

Ojoj, jag är verkligen inte duktig på att skriva nu har jag märkt. Det nya året har startat utan inlägg. Eller ett enda. Med en underbar bild. Ibland när jag går till tåget brukar jag drömma mig bort till värmen igen. Det är liksom den tiden som är allra jobbigast att vara hemma på. Eller när man tänker på alla krav och gör läxor. Då kan det vara som en liten flykt att tänka på stranden och värmen. Det lättar på trycket för en stund.
Men den här terminen blir inte så rolig. Nationella prov och vanliga prov. Redan monstertider på gång. Känns jobbigt. Jag håller ut. Redan har monsterveckor visat sig komma. Vecka sju är första. Sedan blir det fler.

Imorgon ska jag jobba undan lite läxor innan Sälen och försöka vara förberedd på allt som kommer. Det gäller främst NO:n. Och matten ska jag försöka göra klart också.

Nej, jag hinner inte med det här just nu... Bildläxa väntar. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0