Lovely evening.

Lördagar är som lördagar. Ibland är de inte lika varann. Men ibland är de det. Idag har jag inte gjort någonting. Jag har pluggat, sett lite på TV och serier. Sen har jag städat och allmänt tagit det lugnt.
Min syster har varit på Eriksdalsbadet tillsammans med hennes kompisar då hon och en annan Sara har och ska fylla år. När de kom hem tänkte jag att det skulle vara mysigt med lite bål och chips så det gjorde jag. Sedan tände vi ljus och startade musik så när de kom hem fanns det dricka och chips.

Kvällen min, ser tråkig ut på kartan. Riktigt seg. Jag har inga planer och att hitta på något känns ganska avlägset nu. Jag får se en film och somna tidigt, eller något. Ungefär.

Igår var jag hemma hos M hela kvällen. Vi satt och pratade om allt möjligt. M är en sådan speciell kompis. Vi kan prata med varandra om allt men ändå vara tysta. Det älskar jag. Sedan gick jag hem på kvällen. Ensam vid halv elva tiden. Det var stjärnklart och alldeles tyst. Kallt men ändå varmt. Så härligt.
När jag vaknade i morse var det slask och mina kvällskänslor försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0