Memories!

H bad mig att berätta om vårat äventyr på baksidan av våra stugor. Vi hade precis kommit fram till Sälen efter ett par timmar bilfärd. Benen var som stela spaghettis och huvudena trötta. Så vi bestämde oss för att ge oss ut i mörkret. Först gick vi runt huset några gånger. Det var mörkt ute och snön täckte oss nästan till knäna då vi gick igenom skaren. Det var jag, L, Em och självklart H. När vi går där i snön ropar Em och visar oss ett litet hål med vatten. Det var tydligen en sjö eller liknande nedanför vårat hus.
Sedan gick vi in, efter att ha fått lite publik, och mulat L litegrann och hämtade stjärtlappar. Det visade sig att det fanns en backe på några vedtravar. Den var jättekul och vi åkte ner och gick upp flera gånger! Det var en härlig, tyst kväll ute då. Jag saknar SÄLEN!

Kommentarer
Postat av: H

Hahaha, där kom den :D





jag saknar sälen ;/

2009-01-26 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0