Nationella proven...

Måndagen min är över. Dagen började med hemkunskap. Läxförhör. Det gick väl antagligen helt okej. Sedan hade vi SO men istället för det stora samhällskunskapsprojektet vi håller på med var det träning inför Nationella som gällde. Nationella prov. Nästa vecka. Svenska. Vad mer kan man säga? Jag känner mig inte nervös eller så utan det är bara en skrämmande tanke. Att veta och att ändå inte veta rikigt.

Idag var det dags för skridskor men jag pratade med min lärare angående min behandling och hon sa nej, med stora bokstäver, till att jag skulle vara med. Så jag och A satt på läktaren och lyssnade på musik medan de andra åkte skridskor. När vi kom tillbaka stod det att språkläraren var sjuk. Vi gick dit. Väntade i 35 minuter och gick sedan. Efter det åkte jag till Täby med Eb, A och Em. J gjorde oss även sällskap på vägen, på tåget. Em och A klippte sig! Det blev fint på de båda!

Väl hemma igen så försöker jag koncentrera mig på läxor. Men projektet i SO är komplicerat och NOn inte intressant så jag har inte lust eller ork till det. Jag ska istället ta itu med den muntliga franskan som är tills på torsdag och kanske försöka göra lite SO efter det. På något sätt är det lika bra att få det hela gjort.

Imorgon. Klockan fem över nio åker mitt tåg. Då ska vi till Äventyrsbad i Södertälje. Södertälje, av alla platser. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0