Time flies.

Ibland önskar jag att du var här med mig. Här bredvid mig och inte så otroligt långt bort. Varje gång jag ser dig, på bild eller i tankarna, så känns allt så avlägset. Som om allt skulle behöva ändras men inte gör det. Jag vet inte vad, jag vet inte varför men det känns så fel men ändå rätt. Som om spåren jag följt inte leder rätt. Eller så gör de det. Jag önskar jag hade svaret. Jag kanske har det. Men jag kanske inte vågar lita på det. Tillit?

Imorgon, måndag. Jag måste verkligen fixa en lite detalj. Men jag tror jag fixar den på onsdag.
På fredag fyller min syster 13 år. Jag kan inte förstå att hon, den lilla, blonda lillasystern blir tretton hela år. Sedan, bara några dagar efter blir kusin L fem år. Tänka sig! Fem år! Jag minns dagen så väl. Min trettonde födelsedag och bilden på honom kom. Ungefär världens bästa present. Tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0