Waves.

Min helg har varit riktigt lugn. Igår kväll var jag vid datorn ett tag och pratade med en vän. En alldeles speciell vän för mig. Sedan åt jag middag med mina föräldrar och såg på en film med mamma. Jag tog det lugnt med andra ord. Ibland orkar man inte göra något utan vill bara ta det lugnt. Så var det igår. Jag somnade ungefär vid tolvtiden efter att ha sett en film i sängen.
Jag vaknade åt frukost och satte mig vid worddokumentet vid namn KOL. Jag pluggade NO. Det var inte roligt. Det övergick till SO och sedan har jag hunnit med lunch, franska och hemkunskap sedan dess. Nu är klockan snart tre och jag skulle vilja gymma men kan inte. I fredags gjorde jag tryckvågsbehandling av mitt knä och måste vara still med det ett par dagar framöver. Det ska sätta igång läkningsprocessen i knäet igen och jag vill inte förstöra den med lite gym. Hoppas jag kan åka skridskor imorgon. Det var ganska kul senast men så fort jag tänker på att det är skridskor imorgon blir det inte lika roligt längre. På tisdag ska vi till Sydpoolen på friluftsdag. Egentligen skulle jag vilja åka till Romme, men ingen annan ville, och min knä vill inte heller. Sydpoolen blir nog ganska bra det med!

Snart är det måndag igen och nu blir till verkligen tillbaka till verkligheten. Efter en skidvecka i Sälen kommer skolan kännas tung och jobbig. Måndagar är måndagar.

Kommentarer
Postat av: jessika

vem är din speciella vän?:O

2009-01-25 @ 19:41:34
URL: http://jesssikaarlerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0