Weekend.

Helgen är här. Som jag väntat. Den blev inte så kul, dock.
I fredags vaknade jag, som vanligt och gick upp för att fira min syster. När jag hade varit vaken ett tag kände jag mig sjuk och mådde inte bra. När jag väl känner mig sjuk, är det riktigt sjuk och inte bara lite dålig sådär. Så, jag stannade hemma från skolan. Vilket inte har hänt på, kanske fyra fem år! Men, det var bra att vila ut.. Fast efter ett tag, nån halvtimme var allt sjuka som bortblåst och jag pluggade hela dagen för att slippa det senare. Konstigt nog somnade jag inte under hela dagen. Trots att väckarklockan stod på 5.45 i fredags och jag somnade runt elva.
Kvällen var bra. Vi firade syster med tårta och god middag.
Hon fick en digitalkamera, som jag också skulle vilja ha. Ärligt talat.

Så. Det jag vill säga, lite sent kanske, är:

GRATTIS SYSTER!

Idag har jag bara vilat. Känner mig helt klart nästan frisk. Men ändå. Helger är till för att ta det lugnt på.

Kommentarer
Postat av: sara

tack!

2009-02-15 @ 16:12:14
URL: http://sarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0