Biokväll.

Igår var jag först vid min farmors gamla bondgård där hon vuxit upp. Sedan åkte vi till Ikea och jag handlade tre fotoramar och ett påslakanset. Precis efter att jag kommit hem så åkte jag iväg till stan med J och Eb för att se på en bio. Vi såg The Proposal efter att ha ätit på ett pasta/salladsställe och handlat lite godis. Filmen var jättebra, en riktigt feelgood film som man skrattade till nästan hela tiden.

Såna filmer gillar jag. Enkla, roliga och glada. Men även drama gillar jag. Inte för mycket sorg men inte patetiskt mycket lycka heller. Och definitivt inte skräckfilmer. Fy för rysare. Action vetisjutton, okej i viss mängd. Science fiction är inte heller riktigt jag. Men allt går att se på med olika humör. Om man bortser från de allra värsta skräckfilmerna och en och annan vanlig film. Vanlig film. Haha.

Nu ska jag snart till jobbet! Tjingeling!

Förresten, Em och L är hemma från sina äventyr och det var evigheter sedan jag träffade dom! Så ett stort plus på det men ett minus på att Eb åker bort och ytterligare ett plus för att A kommer hem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0