Duggregn.

Fixade lite med bloggen igår kväll som sagt. Nu fixade jag klart det. Ska försöka lära mig allt sånt där har jag bestämt mig för. Hur som helst så håller jag på att lära mig och det gör jag via min testblogg. Så större förändringar kommer senare.

Idag träffade jag El. Vi hadfe superduper kul och pratade en massa plus att vi bakade och såg på Twilight. Jag har verkligen saknat min lilla El även fast vi gått i samma skola i en evighet och träffats varje dag. Men inte på samma sätt som förr och jag är glad över att vi sågs idag.

Jag tror det duggregnar ute. Det ser ut så genom mitt fönster men jag vet inte. Hoppas inte det regnar imorgon bitti då jag ska upp för att jobba. Ska bli roligt! Nej, nu ska jag dö framför tvn ett litet tag tror jag. ´
Allt jag skriver känns meningslöst för tillfället. Inget intressant eller viktigt. Men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0