Getingsbesök.

Dagen spenderades på ett bad en bit härifrån tillsammans med Eb, A och Em's hund. Em är i Italien och Eb passar hunden. Så vi lades oss på en klippa och badade tillsammans med hunden. Efter ett tag så började det mulna på och bli riktigt grått. Så precis när vi skulle gå tillbaka till stugorna vid badet så börjar det ösregna. Himlen öppnade sig och ja, vi blev blöta. Det dröjde dock inte länge innan regnet drog sig bort och vi badade lite till. Sedan såg vi på film och nu ikväll så har jag bara tagit det lugnt tillsammans med min familj.

Min hals fick besök av en geting ikväll också, men jag hann slå bort den innan den stack. Fast som jag är så kände jag att det sved och att det blev konstigt i halsen. Men så var det säkert inte. Jag tror till och med jag skadade geting med handen när jag viftade för den kunde knappt flyga ut sedan.

Hur som helst så åker min lillasyster iväg i en vecka imorgon. Lilla flickan. Jaja, så liten är hon inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0