Glashotellet.

Igår efter jobbet så mötte jag Em lite snabbt tillsammans med J. De skulle åka iväg över kvällen men pågrund av mitt jobb idag så går det inte för mig. Istället somnade jag i lagom tid och känner mig ganska pigg idag! Hoppas det inte blir allt för mycket folk på jobbet idag, känner verkligen inte för det.

Vad annars? Imorgon far vi iväg till Kosta Boda och ska bo på det nya glashotellet där en natt. Vi ska få spabehandlingar och bada i poolen och den ledigheten behöver verkligen jag. Börjar kännas nu. Tråkigt nog. I alla fall så blir det nog jättehärligt!

Igår fick jag reda på en sak som jag verkligen skulle vilja händer! Mer kan jag inte säga, mer än att det verkligen skulle kunna förändra väldigt mycket för mig om några år och det vill jag! Eller en annan sak, nästan samma, som jag också vill. Åh!

Nej nu ska jag ner och skära mackor och sallad. Igår gick det bra men lite missar här och var som kunde blivit värre än de var från början. Men tillsammans fixade vi det. Och det kallar jag teamwork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0