Idioter. Rent ut sagt.

Jag är så sur! Skälet till det är att jag inte kan jobba nu idag. Och varför detta då? Jo, mitt jobb har haft inbrott!
Där jag jobbar är en helt nystartad restaurang precis vid vattnet. Och igår kväll, troligen, så bröt sig ett gäng fulla ungdomar in genom dörren och stal kassaskrinet. Det låg inte mycket pengar där i, men hon som har cafét har arbetat så himla hårt för detta och så förstörs det. Herregud.

Ibland förstår jag mig inte på det roliga. Varför ens överlägga att göra det. Visst får man ha kul ibland men inte en enda vettig människa skulle göra sådär. Troligen var de som gjorde det enormt fulla just då eftersom de råkat ut för liknande saker på båten. Men varför? Alltså någon borde väl stoppa dem, finns det inte vett överhuvudtaget?
Jag är sur på dom som gjorde det. Och hoppas verkligen att de ska få sota för det de gjort. För så beter man sig inte, även fast de inte minns något idag. Ännu värre.

Hur som helst så ska jag jobba vid fyratiden idag istället.

Kommentarer
Postat av: Ebba

men oj :O läskit värre juh, vilka gör sånt asså!?

2009-07-01 @ 18:19:35
Postat av: H

mohahaha, det var säkert ebba som bröt sig in där på kvällen................. PUNKT PUNKT PUNKT!



;D

2009-07-02 @ 12:38:28
Postat av: H

men ååh, menning var ju att den blinkande gubben skulle hamna läääängre ner :(

2009-07-02 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0