Konsert.

När jag vaknade i morse så sken solen genom rullgardinen. Så jag tänkte att det äntligen skulle bli lite sol och en härlig dag innan jag for till jobbet. Men när jag kom ut märkte jag att det inte var så väl jag hade trott. Det var inte särskilt varmt och mörka moln började dra in. Så istället för att sola tog jag med mig kamerorna och fotade lite rosor i trädgården.

På jobbet var det kul! Serverade kväll idag och då är det A la Carte, alltså bordsservering och nota på bordet. Det gick bra hela tiden.
När jag slutat ringde J mig precis efteråt för att fråga om jag ville följa med på Britney konsert på tisdag. Och det kunde jag ju inte säga nej till när det också var gratis så på tisdag gäller det. Inte för att jag kan hennes låtar eller ens gillar henne men det är ju enormt kul att se! Så tack lilla gumman. Mh på dig.

Imorgon så här dags så ska jag fara till min morfar och mormor eftersom morfar fyller år. Jag och mamma åker dit och sover över sedan stannar vi på Ikea på vägen hem för att kika lite. Jag gillar faktiskt Ikea, i alla fall om man hittar något till sig själv och det hoppas jag att jag kommer göra.

Hur som helst så har dagen varit lugn och skön och jag är inte speciellt trött nu. Inte ens mina fötter gör ont och det är härligt som tusan med tanke på att jag sprungit en del idag. Plus att jag tränade imorse. Fast imorgon blir det en tidig morgon för att jobbet börjar halv elva. Ganska skönt och vi får se hur mycket folk det blir. Lite lagom sådär, hoppas jag. Då är det roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0