Kylig kväll.

Nu kom jag hem för inte så längesedan efter att ha varit hemma hos J och spelat The Sims 3. Det var ganska kul faktiskt men lite svårt att förstå till en början och jag tror det blir roligare när man kommit på alla funktioner som det nya spelet har till skillnad från det gamla. Men kul var det!

När jag cyklade hem var det riktigt kallt ute, jag frös verkligen och cyklade hem i ilfart. Det måste vara solen som ger värme för så fort den försvinner så blir det svinkallt ute. Typiskt svensk sommar. Nu vill jag ha underbart väder imorgon... Men det lär inte bli så. 22 grader cirkus tror jag det skulle bli ungefär, så det är ju egentligen ingenting att klaga på, men ändå. Några grader till skulle inte skada faktiskt.

Efter att ha spelat Sims så fick jag jordens värk i nacken som inte har släppt ännu, det är inte så roligt.. Men det går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0