Lonley.

Idag kan både bli en lugn dag eller en otroligt hektisk dag. Det är så att jag är den enda som står på schemat för restaurangen under HELA dagen. Det vill säga att jag inte säkert vet om någon byter av mig till tre och om någon jobbar med mig på lunchen, men så måste det vara. Jag ska ju på Britney's konsert ikväll och måste därför åka tåg in till stan vid fyratiden. Så, slutar jag tre med någon blir det lugnt, är jag ensam och ingen kommer tre kommer det bli stressigt! Det beror alltså helt på.. Tur att det inte är strålande sol idag bara, då hade det blivit jobbigt!

Igår så var jag hemma hos J och på kvällen kom även Eb med oss. Vi lagade mat och spelade The Sims typ. Eller vad gjorde vi egentligen? Vi bara var, typ. Det är lite skrämmande med sommarlovet eftersom det så snabbt tar slut och nu åker Eb bort och så är många kompisar borta dessa veckor. Så jag vet inte, men jobbigt känns det.

Snart ska jag kila till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0