Mina små älsklingar.

Mina fötter värker så som aldrig förr. Gud så trött jag blir, har nästan ingen känsel heller känns det som. Haha, lite kul formulering.

Ikväll började vi se på en film men alla var alldeles för trötta så nu ska vi krypa till kojs och det ska bli skönt. Att få vila fötterna och huvudet. Och sova ut. Har inte gjort det mycket det här lovet ännu. Hur som helst så var min mamma och farmor och farfar på restaurangen idag med min lilla kusin L på fyra år. Han är en riktigt cool prick som har blivit så kärleksfull med åren. Först var han en buspelle som sprang högt och lågt. Men idag så satte han sig runt mina ben när jag inte kramade honom och pussade dom. Så söt. Lillasyster är underbar hon med.

Imorgon får vi se vad som händer för det beror på väder och vind imorgon. Hörde att det skulle bli sämre väder nu framöver, men meterologerna kan man väl aldrig lita 100% på så vi får helt enkelt se. Annars anpassar jag mig till vädret. Nej, dags för sängen. Ska stappla mig vidare till badrummet först. Tandsibissingarna måste borstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0