Spöregn!

Gud så det regnade i morse! Det verkligen öste ner och smattrade mot fönstren. Nästan så att det var obehagligt. Mamma ska skjutsa mig ner till stranden för att undvika att jag kommer dit som en blöt hund, som hon uttryckte det.

Hur som helst så känns det hemskt att det bara är regn och åter regn nu. För det är inte det man sett framemot under sommaren. Svensk sommar, säger jag bara. Vart är solen? Snart har också halva lovet sprungit förbi och det känns jobbigt. Det är så skönt att vara ledig!

För inte så länge sedan kom mamma upp till mig med en lapp om en Fotoskola på internet. Så jag ska sno systemkameran och lära mig ännu mer någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0