Svensk sommar?

Det spöregnar utan för mitt fönster och jag fastnade på ett klipp som handlade om en liten pojke som dog i cancer i år. Det var verkligen extremt sorgligt och jag började rysa när det tog slut och de berättade att han inte överlevde de sista tagen då cancern kom tillbaka.
Det finns så mycket hemskt som kan hända och man vet egentligen aldrig vad som väntar runt hörnet.

Idag ska jag nog träffa J ett tag. Jag hade hoppats på sol idag, men precis som jag sa så blev det inte så. Nu vräker det ner här så hur som helst måste jag vänta med att åka till J annars lär jag vara något blöt när jag kommer fram. Och det vill jag ju inte. Det är verkligen svensk sommar i sitt rätta namn nu. Det är inte särskilt varmt och solen skiner inte, men ibland spricker det upp och blir varmt och sol. Men så fort manvänder huvudet bort så har mörka moln dragit över och nästa sekund regnar det. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0