Att sluta skolan kan vara bra ibland.

Jag tjänade verkligen på att sluta skolan. Så mycket paket som jag fick idag, det hade jag inte förväntat mig. Det allra roligaste var nog att jag fick Photoshop! Ett alldeles eget PS som jag nu kan leka massor med!
Sedan fick jag även en massa pengar och ett jättefint silver armband.

Jag blev jätteglad över alla fina paket som mina släktingar gav till mig. Så nu är jag rik kan jag tala om. Plus att jag fick 200 kronor på bio som pris för mina betyg.

I alla fall så ska jag till Eb ikväll och fira. Fira, kanske är fel ord. Men vi ska fira att skolan äntligen är slut och sörja lite över att det var de sista dagarna tillsammans. Men det ska bli jättekul!

Frankrike på söndag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0