Bilder från sexan och till nu.

Jag somnade sisådär en tjugo minuter. Det var jätteskönt och jag var inte så överdrivet såsig när jag vaknade heller. Nu är det snart dags för middag men först ska jag ta på mig ett par jeans för som jag är klädd nu kan jag inte gå till jobbet även fastän vi får uniformer där. Alltså vit skjorta och kjol.

Jag fixade även en snabb bild. Känner för förändring och funderar på att skaffa någon form av test stilmall som jag ska fixa i ordning. Men då måste jag säkerthetskopiera stilmallen jag har och så. Imorgon så blir det till att vila så då kan jag sitta och knåpa ihop något litet. Det vore roligt även fast jag känner att det är birst på bilder, har inte så många, eller bara typ massor, men ändå. Kollade nyss, bara för att det var roligt, och jag har 6000 filer ungefär. Exakt 6046 faktiskt. De sträcker sig från sexan och fram till nu. Kan man tänka sig. Så brist på bilder har jag då inte. Men ändå. Ni fattar galoppen.

Middagsdags sedan jobb. Nu är jag laddad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0