France, here I come!

Vet inte om det är sent eller tidigt nu. Men jag har i alla fall sovit några timmar.

Alla som flugit så här tidigt, (oj nu blev det visst tidigt), vet hur konstig känslan är att vakna upp av alarmet och vara pigg. Det är aldrig så att man är trött, utan ögonen och hjärnan är pigga. Så jag har tagit en dusch och varit vaken sedan fyra och inte ens en snooze på tio minuter var bra för mig. Jag låg och väntade på att alarmet skulle ringa igen. När det gjorde det steg jag upp!

Kan inte fatta att om tolv timmar är jag i Frankrike, sitter kanske ute vid poolen och steker i solen! Då har vi i och för sig varit framme i flera många timar, men ändå. Längtar! Älskar också huset vi bor i, "vårt" hus där man hittar allt. Och poolen, den går inte av för hackor!

Jag är konstigt hungrig. Ska göra magen glad nu. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0