Gardin-klänning.

Alldeles nyss åt vi middag och nu är jag mätt och belåten. Idag så tränade vi till musikalen, innan lunch sjöng vi och efter repade vi med scenerna. Det är ganska knackigt fortfarande men imorgon måste vi klara detta. Hur som helst så ska jag först vara en revolutionär, en i mängden sådär, och sen så ska jag vara en huvudroll, men jag säger inget utan vi sjunger bara. Då ska jag vara insvept i en gardin, okej, det är en klänning som är gjord för en större person än mig så det ser bara helt fel ut. Jag ska träffa syslöjdsläraren klockan kvart över tio cirkus imorgon så att vi kan fixa med den.

Resten av dagen har jag tittat på Twilight och varit vid datorn samt gjort lite annat smått och gott. Ikväll ska jag träna har jag tänkt. Inte springa idag, orkar inte det, utan det blir styrka idag. Konditionen min är säkert dålig nu, men det får jag träna upp. Egentligen vore det kanske skönt med en runda, men nej. Om jag vaknar tidigt kanske jag springer på morgonen imorn, för jag lär ju inte orka sova så länge ändå. Kanske lite väl överambitiöst, men ändå. Har ju redan drabbats av det värsta, typ, pågrund av löpningen så det vore kanske bättre att leta upp ett spår i skogen att springa.. Jaja, jag ska i alla fall se det Grey's som jag missade förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0