Hemligt projekt..

Hela dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Riktigt skönt har det varit faktiskt.
Jag har tittat lite One Tree Hill bland annat. Sedan har jag hållt på med ett hemligt projekt som är klart ganska snart. Gud så bäst jag är. Haha, skojade. Å andra sidan så får vi se om det blir bra. Nej, nu ska jag inte avslöja för mycket här. Något måste vi se framemot.

Nyss bakade jag en paj. Eller skalet till en citrontårta. Mamma och pappa ska ha gäster här ikväll men jag ska vara med J tror jag. Det vore roligt, i alla fall. Sedan har jag faktiskt varit duktig och klippt gräsmattan också, och det är inte kul kan jag säga. Jag klippte väl halva tror jag. Mamma gjorde resten men det tog fasligt mycket på tid och kraft. Vi har en lite för stor gräsmatta.. Nu ska jag snart duscha tror jag, eller fortsätta med projektet. Vi får se.. Kan säga en sak, jag måste ha systers dator för att fullfölja det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0