I'm a working woman.

Idag så var det då dags för skola igen. Sista riktiga måndagen i  den här skolan, dock blev den inte så riktig. Vi hade hemkunskapsprov, gick toppen, sedan hade vi ingen SO så vi gick hem till Em och sedan till Eb för att äta glass respektive lunch. Så när vi kom tillbaks till skolan i värmen hade vi inomhusidrott, vi hade vals. Det var mindre kul, vi dansade tillsammans med den andra klassen. Fast hemskt var dett verkligen inte. Efter idrotten hade vi franska och sedan åkte jag hem med min syster och hennes kompis, vi kastade i oss lite mat och åkte sedan till stranden. Det blåste litegrann där så det blev till att åka hem igen. Då följde Eb och J med mig med Eb's små doggar som jag kallar dem. Vi spelade kort och åt bullar i solen. På kvällen tog vi en promenad och cykeltur till McD där jag åt en morotskaka som faktiskt var god! Det trodde inte jag..

Jahaja, imorgon blir det dåligt väder och jobb. Ska bli kul! Måste sova snart för att orka med morgondagen. Först skola och sedan så ska jag jobba sex timmar. Men man tjänar ju pengar i alla fall! Så det är ju bra.

Jag ska försöka lägga upp lite bilder från helgen, men det känns surt och sitta vid datorn när det är så underbart ute, men det kanske kommer. Vi får se. Nu ska jag i alla fall duscha.. Och så får vi hoppas att det inte blir ett sådant där stort strömavbrott som det blev igår i alla norra förorter här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0