I'm sick of making plans who's not working out.

Nu har jag hållt på att fixa med den där dumma designen i flera timmar... Det vill sig inte, så nu ger jag upp. Nu ska jag titta på One Tree Hill. Ska köpa några säsonger snart, men det jag ska se nu är lånat av min kompis F.

Jag gick på promenad och mötte henne i regnet. Paraply idén kom jag på några minuter för sent. Så jag blev blöt.

Aja, nu ska jag kila. Trött på designen, men attans att den ska fixas snart alltså! Bytte bild lite snabbt bara, den blev mörk dock. Imorgon blir det nya tag. Då ger jag mig nog bara på färg och inget annat.. Nu försökte jag med bilder överallt. Men det ville sig som sagt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0