Jag är tröttare än tröttast. Klockan är sju. Kvart över.

Igår kväll så somnade jag lite senare än jag tänkt. Var ju dödstrött efter att ha vänt på dygnen. Vardagarna också. Vi såg på OTH igår kväll vilket var väldigt mysigt. Idag vid lunchtid åkte jag och min mamma till stan för att bland annat handla det sista till balen. Och sånt flyt vi hade, det gick toppen, och nu är allt handlat. Det känns skönt för jag orkar inte stressa med det kommande dagar.
Så jag kom hem för inte så länge sedan, åt middag och nu ska jag vila lite tror jag. Är fortfarande sjukligt trött så det får bli en hemmakväll idag fastän min kompis och jag hade planer på att ses. Eller ja, det blev ju inte så. Men vi ska ses på söndag istället!

Så nu ska jag först ta på mig mina mjukisbyxor och sedan sätta mig framför stora tvn med morotskakan jag handlade i stan som inte blev uppäten. Den smulade så enormt mycket att jag lade ner den igen. För jag ville inte se ut som en morotskaka själv när jag satt på tåget. Men nu blir den perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0