Jetlag?

Jag måste ha en jetlag som inte finns. För efter att ha sömnbrist så borde man sova, tyckte jag. Igår, efter Beck somnade jag som en sten och tog förgivet att jag skulle sova till sent idag. Men sju vaknade jag och började stöka runt i rummet. Sju, liksom. Vad är det för fel?

Igår var det jättemysigt vid badet och ganska varmt för att vara i Sverige. Så vi låg  i ett bra tag! Och så fick jag två mysiga promenader på vägen dit och hem. Det är så härligt att gå klädd i tunna kläder och känna kvällsolen mot ansiktet! Jaja, hur som helst så måste jag ta bättre saker för mig nu. Bland annat skicka bilderna till J från resan. Sedan ska jag berätta lite mer, men först bilder, sedan.. solen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0