Jobbet!

Igår på jobbet så gick det jättebra. Det var skönt för även den andra tjejen var ny så vi stöttade varandra bra. Jag tror även att mina chefer, roligt det låter, tyckte vi gjorde bra ifrån oss. Av ett bord gick vi, eller snarare jag, 442 kronor i dricks, men eftersom det var på kort så fick vi inga kontanter. Den resterande dricksen var 480 kronor så det var ju roligt. I kväll ska jag också jobba, men då blir det mindre folk! Ungefär hälften av igår så då kan man ge gästerna uppmärksamhet lite mer.

Idag gjorde vi inget speciellt i skolan. Vi såg på film och gjorde några extra lekar typ. Så slutade vi för en timme sedan och nu ska jag lägga mig i soffan och se på DH som jag missade igår. Sedan kanske jag somnar också och det skulle vara bra eftersom vi kom hem vid tolv igår. Idag så kommer båten till kajen vid halv tolv och då skall allt vara klar städat eftersom vi ska släppa av dem någon annanstans, stan tror jag. Så så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0