Johanna är hemma!

Jag är hemma från Frankrike!

Innan jag åker till stranden för att träffa mina vänner så kan jag bara säga att vi har haft en underbar semester. Det har varit plus 30 grader varje dag och vi har badat samt solat nästan hela tiden. Det har varit jätteskönt! Jessika kom även ner en vecka, och vi flög hem tillsammans idag.
Det känns ganska bra att lämna regnet för solen och komma tillbaka till solen.

Jag har tagit överdrivet mycket bilder, som jag ej hunnit ladda in på datorn än, då det är en cirka 3-400 bilder och det jag gjort idag är bara att ta det lugnt och tvätta. Min familj är på vift så nu ska jag också ha kul! Undra sa flundra hur varmt det är i vattnet här hemma då. Vingt-trois, 23, var det på kust sträckan där vi var. Men där är det öppet hav så vid stränderna är det nog varmare.

I LOVE FRANCE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0