La France!

Mums, åt nyss en liten bit morotskaka efter träningen. Verkligen rätta takter att äta sött efter träning. Men, ibland måste man unna sig något.

Alltså en helt konstig sak är att jag flyger till Frankrike på söndag. I vanliga fall när vi reser brukar jag gå runt och tänka på det flera veckor innan och veta exakt tid och så. Men den här gången känns det verkligen inte verkligt utan jag har ingen aning om när vi flyger och vad som sker. Helt konstigt. Jag har inte ens börjat tänka på packning än och klädkris kommer det säkert att bli. Herregud, alltså. Men det ska bli himlans rolitg i Frankrike. Jag älskar huset där vi bor och även byn. Stränderna och vattnet är också underbart. Jag ska i alla fall ha underbara två första veckor i Frankrike för att sedan spendera resterande veckor av lovet hemma eller på jobbet. Det kanske blir nåt mer, vi får se. Nu är det bara att hoppas på bra väder i La France!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0