Så var det med det.

Jag måste fixa klart bilden lite mer. Den jag har nu är bara tillfällig för jag ville se innan hur det såg ut. Japp, i alla fall och apropå ingenting så har jag haft en bra helg.

I lördags så var jag med J på kvällen. Vi hade det jättemysigt och såg bland annat på film, bakade morotskaka och tog en tripp till centrum. Allt blev lyckat och gott och vi somnade efter midnatt, mätta och trötta. I dag var jag hos El som jag inte träffar speciellt ofta. Vi hade kul som vanligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Mötte även F en snabbis för att lämna en skiva till henne.

Nu på kvällen har jag inte gjort mycket. Tagit det lugnt och börjat inse att jag åker till Frankrike på söndag. Herregud. Tiden går lite för fort ibland. Men nu ska jag hjälpa mamma litegranna, sedan måla naglarna. Det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0