Skolavslutningen.

"Sometimes all you want it is to end, but once you are there, all you wish for it is to continue."

Precis så känner jag nu. Som jag grät när vi gick runt i skolan.
I alla fall så började skolavslutningen med att vi satt i matsalen och lyssnade till uppträdanden och sånt. Sedan delades pris ut! Jag fick pris för skolans bästa betyg tillsammans med en annan tjej. Även några andra, bland andra Em, Eb och A fick också pris för snubblande nära bästa betyg. Sedan gick vi till klassrummet och där sa vi hejdå. Vi lyssnade till våran mentors ord och sedan var det bara slut. Hela klassen kramades och sa hejdå. Gud så jag kommer sakna er allihopa! Det känns konstigt och ledsamt. Sedan tog vi ett sista varv runt skolan och jag grät ännu mer. Det gick inte bara att stoppa tårarna. Men så får det vara ibland. Och det hände.

Jag kommer sakna allt som varit och alla underbara människor på den här skolan. Många jag aldrig fick chansen att säga hejdå till, men även er som jag gjorde det till. Kommer sakna 9D. Kommer sakna er, allihopa, för tillsammans var vi en bra klass och det känns vemodigt att lämna det nu. Men nu bär det av till nästa äventyr. Och det är med blandade känslor som jag ser fram emot det. Men jag kommer ändå sakna det som var.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0