This is Holiday.

Jag tänkte berätta lite om min Frankrike resa i korta drag. Så, enjoy!


Så vi flög iväg den 14e juni, tidigt på morgonen. Och det där är inte vi då. Utan Alperna, och lägg märke till planet jag lyckades fånga på bild, under oss. Dålig kvalité tyvärr.


Här är då en nattbild på huset vi bor i. Det ser ganska härligt ut, eller hur?


Nästan varje dag åkte vi till en strand. Här jag och min syster.


J kom ner till oss och vi åkte till Cannes samma dag. Det regnade dock den dagen.

Vi åkte även till sandstränderna för att bada.

Slutligen en underbar utsiktsbild på en by. Vi bor runt hörnet. Skulle tro att den där byn heter Miramar, eller möjligtvis Anthéor.

Så, det var resan i korta drag. Väldigt korta drag. Det finns ungefär 425 andra bilder att visa. Men så blir det inte.
Alla bilder är oredigerade.


Kommentarer
Postat av: Ebba

å det låter som att ni hade det super härligt :) även om det va en beskrivning i "väldigt korta drag"

2009-06-30 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0